Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

boje sie likwidacji gimnazjow

Polecane posty

Gość gość

Jestem nauczycielem z kilkuletnim stazem, sama chodzilam do gimnazjum. Ale do podstawowki chodzilam z 7,8klasami jeszcze. Nie jestem za likwidacja gimnazjow. I wiem, ze gimnazja nie sa po to by nauczyciel mial prace tylko dla uczniow ale 1) jestem nauczycielka w jednym z nich i wcale nie jest powiedziane, ze dostane prace w ktorejs z podstawowek - ucze jezyka, ktorego nie uczy sie w zadnej z podstawowek w moim miescie 2) argument, ze bedzie tyle samo uczniow wiec tyle samo nauczycieli bedzie potrzebne jest bzdurne - w istniejacych juz podstawowkach czy liceach niektorzy nauczyciele nie maja calych etatow, wiec w pierwszej kolejnosci oni dostana godziny jako dopelnienie etatow, mozliwe tez, ze dyrektorzy podst rozdziela po kilka godzin jako nadgodziny "swoim" 3) mlodziez juz lata temu siegala po uzywki, byla wulgarna itp (moze nie w takim stopniu jak teraz ale tak bylo juz za czasow 8klasowej podst - wiem bo moja siostra chodzila do takiej klasy 4) patologia jest nawet juz w podstawowkach - widzialam na wlasne oczy, bo mialam praktyki dwa tygodnie - maluchy z 1,2klas - wulgaryzmy, chuliganstwo.. 5) mlodziez sie nie zmieni od zmiany szkoly czy jej przemianowania - dzieciaki sie zmienily, rodzice maja dla nich coraz mniej czasu, nawet jesli chca dla nich dobrze, sa przepracowani i dzieciaki wychowuja sie same. Po prostu sa inne czasy. Obserwuje swoich uczniow, jacy sa gdy przychodza z podstawowki i jacy sie staja w ciagu 3 lat nauki w gimnazjum. Ci, ktorych widuje z rodzicami gdzies na miescie, ktorych rodzicow widuje na wywiadowkach, ktorych rodzice maja dla nich czas, w ogole nie ulegaja jakims zlym wplywom. Moze gdzies tam probuja roznych rzeczy, ale to jest wynik dorastania nie gimnazjum! 6) sa naprawde dobre gi