Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość margol25

gówniana wypłata

Polecane posty

Gość margol25

kto miał dziś wypłatę i zamiast być happy jest wkurwiony na ten kraj zwazny Polską? nędzna wypłata po 5 latach studiów , praca kilkaset km od domu rodzinnego bez zadnego wsparcia ze strony panstwa nawet zlotowki gownianej mi nie dali by pomoc lub chociaz oslodzic smutki rozłaki z rodziną. Dlatego patriotką NIE jestem od urodzenia. Dziekuje za uwagę.

Gość margol25
s********j

Gość gość
a ile twoja wyplata wynosi? tez jestem po studiach, skonczylam w tym roku ale nie narzekam na zarobki

Gość margol25
wynosi tyle ze mam prawo dzis byc dla wszystkich niemiła i huj

Gość gość
Baba bez bolca dostaje p*****lca:D:classic_cool:

Gość margol25
a co ma piernik do wiatraka ? jestem wsciekla na ten kraj nie jestem ze swojego kraju wcale dumna .. moglam byc ale setki lat wstecz kiedy Polska byla mocarstwem .. dzis ma za gowno swych obywateli , najlepszy przyklad jak Anglia i Francja pomaga swoim obywatelom a Polska co ???? NA CO BYLA NAM TA UNIA EUROP. jakies dotacje unijne gdzie te dotacje kto je widział??? k***a mać

Gość gość
ale jesteś roszczeniowa państwo nie jest dla ludzi tylko ludzie dla państwa to naród tworzy kraj i kasa narodu tworzy skarbiec państwa kraj kasy z nieba nie bierze ma je z podatku jaki jest twój wkład w państwo cwaniaro?

Gość margol25
jakbys nie wiedzial we Francji gdy kobieta idzie na macierzynski dostaje 1000euro miesiecznie, co mnie to gowno obchodzi skad te pieniadze nawet jesli z podatku ida to IDĄ a w Polsce podatki tez placimy i gowno z tego ktokolwiek ma

Gość margol25
i najpierw cwaniaku pytaj ile panstwo pomoglo mi a potem pytaj ile ja dałam panstwu

Gość gość
na temat zarobków można się wypowiedzieć na gowork

Gość gość