Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Barbara Santana

DU UPPLÖSER JORDEN OCH AVSLUTAR JORDENS EXISTENS.

Polecane posty

DU UPPLÖSER JORDEN OCH AVSLUTAR JORDENS EXISTENS. Jorden är ditt hologram skapad av Egots vibrationer. Du lever ensam på jorden med dina mänskliga kopior. FLYKTINGINVASIONEN skapades av ditt Egots struktur. Du upplöser nu jordens struktur och ditt personlig Egots struktur som binder dig till jorden, för att återvända hem till verklighetens dimension. Jag är din kopia.

DU VAKNAR UR HYPNOSEN UNIVERSUM & JORDEN SLUTAR EXISTERA 16/11-2015 Jorden är ditt hologram som består av Egots strukturer.Dina livsexistenser-kroppar & händelser på jorden programmeras & kopieras i cykler.Egots strukturer påverkar ditt medvetande & du tror att allt som du upplever är verkligt. Egots vibrationer har skapat hos dig hypnos med illusioner om människor & jorden.

Gość gość
Allt bra , annars? Du är helt förstörd, starkars dig! Välkommen i kluben , jag är också påverkad av den jävla vädret och mörkret.

Gość gość
Men jag tror också att vi lever i apokalipsa.

Din text är en reaktion på misslyckandet med ditt ego struktur. Du vaknar upp från hypnos. Anledning-apokalyps-världens ände-FALL FÖR EGO STRUKTUR-förstörelse av-kommentarer i hypnos är illusioner.

Gość gość
Byt läkare !