Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Co mogę zrobić, żeby pozbyć się stanów lękowych przed swoimi studiami?

Polecane posty

Gość gość

Studiuję i przed każdym następnym dniem zajęć odczuwam lęki, jak się ich pozbyć? Nawet jeśli się przygotuję, po prostu nie mogę spokojnie spać. Czy zostawić te studia? Chcę się na nich utrzymać, ale tam mamy dużo zajęć praktycznych i bardzo się nimi stresuję. Jak przestać się tak bać? Tylko nie pytajcie co studiuję, bo to mi nie pomoże. :(

Gość gość
NA WAGARY IDŹ DAM CI ZWOLNIONKO

Gość gość
Na którym jesteś roku?

Gość gość
Na 1

Gość gość
musisz sie przyzwyczaić. to dopiero ile ponad miesiąc?

Gość gość
Tak jak myślałam ;) Na początku pierwszego roku to zupełnie normalne, szczególnie na trudnych ścisłych/medycznych/prawniczych kierunkach. System pracy na studiach jest inny niż w liceum i potrzeba czasu żeby się do tego przyzwyczaić. Przede wszystkim musisz wytrzymać kilka pierwszych miesięcy, póżniej wkręcisz się w to i prawdopodobnie wszystko wróci do normy. Najważniejsze to się nie poddawaj, pamiętaj o swoich celach, powodach dla których poszłaś na te studia :)

Gość gość
Ale u mnie to się nasila, zamiast poprawiać, a nie mogę się tak czuć, bo nie śpię po nocach i ujebię te studia, jutro mam koło, nauczyłem się, a i tak lęki mam i czuję, że nic nie umiem. Jak się nie wyśpię to już w ogóle. Tak, to jest trudny, ścisły kierunek i chcę się na nim utrzymać.

Gość gość
magnezu ci brak w organizmie

Gość gość
Po pierwsze to co czujesz nie zawsze jest zgodne ze stanem faktycznym ;) Wydaje ci się że nic nie umiesz a prawda może być inna. Znam to z własnego doświadczenia. A oprócz tego i tak teraz nie dostaniesz się na inne studia, więc może mimo wszystko spróbuj zaliczyć tego kolosa

Gość gość