Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Romeo2k15

Co to za ludzie w Wiadomościach na Badoo?

Polecane posty

Gość Romeo2k15

Kim są te dziewczyny? Te co mnie polubiły są w Lubią Cie, osoby które odwiedziły mój profil to Goście. Te w Wiadomościach jakoś specjalnie nie są do mnie dopasowane bo żadnego wspólnego hobby nie mamy, więc o co kaman?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mój znajomy - najlepszy uczeń w LO (więc głupi nie jest) też tego nie ogarnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość przerost tresci nad forma
to że ktoś był najlepszym uczniem nie oznacza, że nie może być głupi. co do meritum nie znam się ale słyszałem opinie że tam sama tępota ma konta, więc nie ma się co dziwić że nie rozumieją. Może te w wiadomościach coś napisały :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No właśnie nic nie napisały bo jest napisane że one "chcą porozmawiać ... wykonaj pierwszy krok i napisz".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
szukałem też w pomocy na badoo ale nic konkretnego nie znalazłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość przerost tresci nad forma
naciągają ludzi może na jakieś opłaty abonamentowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość ztj Romeo2k15
Właśnie przed chwilą przeczytałem na innej stronce że te laski to sposób na to żeby ludzie więcej do siebie pisali. To właściwie nic nie znaczy i nie są tam one z jakiegoś szczególnego powodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość84