Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

Angielski dla dzieci

Polecane posty

Gość gość

W trakcie nauki metodą tłumaczeniową nasz umysł przestał robić wiele rzeczy, które robił nieświadomie, bo przyzwyczailiśmy go do wykonywania innych czynności. Przykładowo gdy korzystamy z języka ojczystego, skupiamy się na przywoływaniu uczuć dla słów, które znamy. Resztę słów pomijamy, gdy nie mamy dla nich żadnych uczuć. W metodzie tłumaczeniowej nasz nieświadomy umysł robi inaczej: skupia się na rozumieniu słów niezrozumiałych, bo tego nauczyliśmy go w trakcie nauki. To ma bardzo negatywne konsekwencje. Im wcześniej zaczynamy naukę języków metodą tłumaczeniową, tym może to mieć gorsze konsekwencje. Musisz być świadomy, że to, co ma być dobre np. dla naszych dzieci, bardzo często prowadzi do problemów z nauką, np. matematyki, chemii – przedmiotów, których zrozumienie jest bezpośrednio powiązane z tym, jak głęboko odczuwamy. Wiecej tu: http://www.isel.edu.pl/forum/viewforum.php?f=4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×