Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

chlopak zmusza mnie do obciagania

Polecane posty

Gość gość

Dzień doby ,jestem tu pierwszy raz i moje pytanie kieruje szczególnie do pan, otóż mam taki problem: mam chłopaka który zmusza mnie do obciagania , na początku mnie namawiał ,jest to mój pierwszy chłopak dlatego nie znam się na wielu sprawach jednak po namowach zgodzilam się , stało się po pół roku związku jednak prozby z każdym dniem się nasilaly gdy odmawiam mój chłopak się obraża lub zmusza na sile ,unier******* i próbuje co czasem mu się udaje wepchnąć do buzi ,mówiłam mu ze tego nie chce Ale on robi tak dalej czuje się okropnie ,czy to jest molestowanie seksualne ?

Gość gość
Co powinnam zrobić ?

Gość gość
wątek starego onanisty :)

Gość gość
Nie pozwól mu ciebie zmuszać, zwłaszcza, jeżeli twój chłopak się nie myje :)

Gość gość
wątek pedofila

Gość gość
Rob loda i cicho siedz ale tez masz problem

Gość gość