Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

jakie firmy wozkow polecacie

Polecane posty

Gość gość

Witam - jakie wozki dla dzieci polecacie ? jakich firm . ktore wygodnie sie prowadzi zalezy mi zeby mialy 4 kola . i co myslicie o wozkach tych wielofunkcyjnych 2w1 czy tez 3w1 . czy lepiej bylo by kupic osobno gondolę i odobna spacerowka . jestem w trakcie rozgladania sie za jakims dobrym wygodnym wozkiem zeby pozniej nie zealowac zakupu ale jestem kompletnie zielona w tym temacie . prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Polecam Hartan. 2w1. Lepiej moim zdaniem kupować fotelik oddzielnie dobrej sprawdzonej firmy ze wszystkimi atestami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jezeli chodzi o fotelik samochodowy to oddzielnie chce kupic. tylko zalezy mi na opini jak sie sprawdzaja wozki typu 2w1 spacerowka i gondola w jednym - czy lepiej kupic osobno wozek gondole i osobno lepsza spacerowke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mam 2w1 i się sprawdza. Gondola byla super spacerowka tez jest dobra. Kupiłam lekki dobrze się składa. Uważam tylko zd za kasę ktora wydalam to daszek spaceroqki mogly byc lepiej dopracowany ale to wózek do3 roku jakby co. 2x1 polecam. Poczytaj opinie. Najlepiej pojedz do dużego sklepu typu swiat dziecka. Wymacaj wózki zobacz jak sie prowadza czy sa pojemne czy trzeszcza a potem kup w necie. Dużo tanej lub używany. Ale uważam ze wózek musi być dobrej jakości. Co z tego ze lkupisz za 1000 jak sie rozwali po pól roku. W1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam. Mam wózek Anex. Go polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Inglesina, zwłaszcza Classica :) WYPAS, ale koszt 5 koła.