Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Mama grzebie mi w rzeczach!

Polecane posty

Gość gość

Hej, mam problem. w sumie już od dłuższego czasu- mama pod moją nieobecność grzebie mi w rzeczach. Trwa to odkąd pamiętam- najgorzej wspominam czytanie znalezionego pod łóżkiem pamiętnika przy domownikach przez pół dnia. Poza tym grzebie mi w koszu, szufladach, przegląda notatki, kieszenie spodni itp, nawet bez pretekstu sprzątania i zarzuca że jej nie mówię wszystkiego lub mówię że np podkład kosztował 18 zł a na paragonie widziała że 27. Wydobywa też moje "sekrety" przy innych i to nawet po dłuższym czasie. Myślałam o wyprowadzce ale podjecie pracy żeby zarobić na mieszkanie jest trudne bo studiuję medycynę - jest też dość kosztowna jeśli chodzi o podręczniki itp. (a mieszkam w mieście gdzie mam uczelnię). Dodam też że mam przechodni pokój, mama chodzi sobie jak po korytarzu, dodatkowo przeszkadzając, kłocąc się i zmusza do nauki w nocy. Znacie kogoś kto też tak miał? Jak sobie poradził?

Powiedz jej że nie życzysz sobie żeby grzebała w twoich rzeczach, bo ci to bardzo przeszkadza. Krępuje i utrudnia naukę.

Gość gość
ja tak mialam od dziecka, nawet pisałam kiedys o tym na kafe... od dziecka kontrola, grzebanie w rzeczach, nigdy rodzicow nie oszukiwałam, nie kradłam, a oni i tak grzebali...jako dziecko mialam to gdzies, ale jako nastolatka i potem dorosla dziewczyna ? ojciec to samo robil, bez pytania grzebanie w szufladach, szafkach, matka przeglądała co mam w torebce, w plecaku :O jakis list przychodzil lub paczka na moje nazwisko ? oczywiscie byla natychmiast otwarta przez matke :O podsluchiwanie rozmów telefonicznych, pytanie z kim rozmawiam, kto to, skad ją,go znam... krzyki i rozmowy pomagały na chwile, potem bylo znow tak samo, dopiero gdy sie wyprowadzilam ulzylo mi psychicznie

Gość gość