Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Uwaga na oszustów bezpiecznyprzewijakpl

Polecane posty

Gość gość

Chciałam ostrzec wszystkich przed firmą podającą się za polskiego producenta przewijkaów. Wymyśliliśmy, że ze względu na małą przestrzeń w domu zamówimy przewijak naścienny. Pełna wypieków (bo przecież to taki super pomysł) zamówiłam taki do wykonania na stronie bezpiecznyprzewijak.pl. Minęły 3 tygodnie, a telefon milczy, nikt nie odpowiada na maile, zamówienia brak. Udajemy się ze sprawą na policję, nie zamawiajcie tam!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam czy ta sprawa już się wyjaśniła? Właśnie szukam przewijaka i zastanawiam się nad tą firmą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Teoretycznie tak, otrzymaliśmy zamówienie z dużym opóźnieniem po kilku wpisach, telefonach i mailach. Nie jest idealny (otarcie farby, skrzypienie, jeśli położyć na nim matę do przewijania nie domyka się, a przecież dziecka na drewnie nie położymy), ale nie oddaliśmy go, ponieważ obawialiśmy się, że nie zobaczymy wtedy pieniędzy z ew. zwrotu. Poradziliśmy sobie z tymi wadami i teraz czeka na używanie. Poza wymienionymi mankamentami wygląda całkiem solidnie. Mąż zanim otrzymaliśmy przewijak dzwonił do firmy, która robiła im stronę internetową, podobno nie byliśmy pierwsi, którzy nie mogli doczekać się realizacji zamówienia. Także niby wszystko zakończyło się dobrze, ale kosztowało to sporo nerwów i raczej nauczyło nas, aby lepiej sprawdzać sklepy internetowe, zanim złoży się w nich zamówienie. Nie dostawialiśmy żadnej informacji o tym na jakim etapie znajduje się nasze zamówienie, twierdzili, że byli na urlopie (dwa razy). Nie wiem w co wierzyć, ale w nas z pewnością nie wzbudzili zaufania na przyszłość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dziękuję bardzo za odpowiedź. To juz na pewno wiem żeby omijać te firmę:) myśleliśmy bardziej żeby zamówić z oplata przy odbiorze ale jak do tych wszystkich problemów doszly jeszcze wady towaru to sobie odpuścimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Agitus s
Uwaga na ten sklep internetowy sportisso.pl nie wysyłają towaru, nie odbierają telefonu, włącza się poczta, nie odpisują na maile, uwaga to jest sklep z niby oryginalnymi ubraniami, butami, właścicielem jest agitus, Agitus sp. z o.o. takze fikcyjny, nie ma informacji o nich w necie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KarolMela
Witam. Jako osoba korzystająca z usług sklepu bezpiecznyprzewijak.pl muszę, a nawet chcę wystawić im jakąś opinię. Zamówienie na Przewijak naścienny złożone zostało 14 stycznia. Czas realizacji podali 10 dni więc policzyłem sobie 14 kalendarzowych więc daje nam to 28 stycznia. Po upływie tych dni odczekaliśmy jeszcze kilka niestety ale nie dostaliśmy ani przewijaka ani żadnej informacji o jakimś opóźnieniu. 4 Lutego napisałem wiadomość z zapytaniem co się dzieje, odpisali że mają opóźnienie ale 8 wyślą z doręczeniem na 9. Czekamy dłużej - do 10 i nic nie dostaliśmy... Więc jeszcze tego dnia telefon do firmy no i cisza. Nie odbierają i nie odpisują... Dnia 15 kolejne próby . Sukces! Odebrała Pani, mąż niby jest w szpitalu, do 18 lutego ma być. Chociaż już nie wierzyłem dzisiaj (19 lutego) dojechał. Przewijak masywny, solidny, dobrze wykończony, kolor wenge prawie idealny odcień. Paczka bardzo słabo zabezpieczona(cienko folią strecz i w karton) ma przez to bardzo małe wgniecenie, szczegół ale gdyby kurier miał gorszy dzień mogło by być gorzej. Podsumowując chciałem napisać, że mieliśmy już stresa, że Przewijak nie dojdzie i będzie trzeba gdzieś to zgłaszać ale doszedł naprawdę bardzo dobrze wykonany. Więc jeśli komuś nie zależy na czasie i przeżyje brak odzewu od sprzedającego przez jakiś czas to polecam. Chciałbym aby osoby prowadzące firmę też przeczytały ten komentarz, żeby wzięły pod uwagę moje uwagi, co liczy się dla klientów - mam tu na myśli KONTAKT z kupującym, żeby informowali Go o opóźnieniach albo od razu podali dłuższy czas realizacji, bo klienta nie interesują głupie wymówki"urlop" , "złamana ręką pracownika" ,"byłem w szpitalu" itp itd. Lepiej po prostu przeprosić za opóźnienie podać inny czas realizacji i informować na bieżąco i tyle. Jest to zdecydowanie bardziej profesjonalne niż wymówki. Jak zaczną działać profesjonalnie to będzie więcej zamówień bo ludzie nie będą już pisać na forach o braku odzewu, że to oszuści itp. tylko będą już pisali o samym produkcie, który jest bardzo dobrej jakości za nieduże pieniądze. Ewentualnie o opóźnieniach, o których zostali odpowiednio poinformowani. Pracuję z klientami 6 lat i mogę coś na ten temat powiedzieć. Jeśli chodzi o sam produkt- POLECAM Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×