Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Spotykam się ze swoją nauczycielką.

Polecane posty

Gość gość

Dobry wieczór. Jestem uczniem Liceum Ogólnokształcącego, który za kilka miesięcy podejdzie do egzaminu naturalnego. Od pewnego czasu spotykam się po zajęciach lekcyjnych ze swoją nauczycielką, nazwijmy ją panią A. Nie jest to żaden romans, po prostu chodzimy na spacery lub ja przyjeżdżam do niej i rozmawiamy o książkach, kinie, naszych problemach. To po prostu więź mentalna. Ostatnio jednak pani A oznajmiła mi, że jest zazdrosna o moją dziewczynę(która jest moją rówieśniczką)... Nie wiem, co mam robić. Pomożecie?

Gość gość
zzerwać z rówieśniczką, bo i tak nic z tego nie bedzie :classic_cool: bzyknąć nauczycielke i korzystac z życia 🖐️

Gość gość
byzknij nauczycielkę :) znów za rok matura :)

Gość gość
Po co ci to było że tak zapytam? Naiwny jestes jesli liczysz na "przyjazn" ... teraz albo wsadź się się romans i zostawisz dziewczyne (i pewnie wszyscy sie dowiedza )albo będziesz miał przewalone... U nas w szkole była taka sytuacja. Starym p****m zachciewa się młodych :D

Gość gość
Wejdź w romans*

Gość gość
fuj Powinna zostać zwolniona i mieć zakaz wykonywania zawodu Pedofilka z chorą głową będziesz mieć problemy zobaczysz

Gość gość
a jest atrakcyjna ? czujesz coś do niej ? od 15 roku życia już możesz bez konsekwencji prawnych dla tej pani :) x jeżeli jest Ci obojętna uczuciowo to sobie podaruj - kwasy będą z tego; z drugiej strony, jak jej odmówisz to może być mściwa, jak to kobieta ....

Gość gość