Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Hałaśliwi sąsiedzi

Polecane posty

Gość gość

Przygoda z moimi sąsiadami z góry zaczęła się ok. 1,5 roku temu gdy się wprowadzili. Już od samego początku były problemy. Jest to stary wieżowiec i po wprowadzeniu się od razu rozpoczęli remont. Ale nie jakiś tam remont, tylko całkowitą destrukcję mieszkania przez wyburzanie WSZYSTKIEGO. Od rana do nocy słyszałam tylko naprzemienne wiercenie i walenie młotem. Jestem studentką i hałas trwał od początku jednej sesji do końca drugiej (ponad pół roku). Jestem osobą o bardzo słabej psychice, więc po kilku miesiącach rozpoczęłam brać leki uspokajające. Okazało się jednak, że ich cudowny remont to nie szczyt ich możliwości utrudniania innym życia. Gdy wreszcie się skończył poznałam ich inne techniki hałasowania. To co wymienię brzmi wręcz komicznie lecz wierzcie mi, że wszystkie te rzeczy lub większość słyszę codziennie. Nie są to rzeczy, które zdarzyło mi się słyszeć od czasu do czasu tyko CODZIENNIE, kilka razy dziennie. Kłótnie, wyzywanie od patoli, k***w, rzucanie w siebie rzeczami, bicie szkła o podłogę, nocą szczekanie psa, płacz dziecka, przesuwanie mebli, WIERCENIE, tupanie, rzucanie się o ziemie (?), bachor walący w keyboard, stukanie, walenie o coś itd. Ale nie piszę tego bez powodu. Potrzebuję pomocy. Nie są to normalni ludzie. Dlatego uważam, że wzywanie policji (np. gdy hałasują w nocy) nie tyle co nie ma sensu, ale może się obrócić przeciwko mnie. O rozmowie z nimi nie wspomnę, ponieważ boję się tych nienormalnych ludzi. Jestem tak zmęczona, wyniszczona przez nich, że postanowiłam, że wyłącznie z ich powodu sprzedam to mieszkanie. Jednak tu mam kolejny problem - oni hałasują non stop. Jestem pewna, że gdy ktos przyjdzie do mnie obejrzeć mieszkanie, szybko zorientuje się dlaczego chce je sprzedać. Poza tym naprawdę,