Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

Zgloszenie reklamacji kto pomoze?

Polecane posty

Gość gość

Witam Czy moze ktos zna się na sprawach gwarancyjno-reklamacyjnych i pomoze? Jakis czas temu kupilam mojej mamie telefon,niestety po jakims czasie zaczely sie z nim dziac dziwne rzeczy, początkowo myslalam,ze to problem z kartą sim i ja wymienilisy na nową,jednak problem trwa nadal. Telefon byl na gwarancji,wiec wyslalam go do serwisu opisujac problem. Odeslano mi go z informacją,że zaktualizowano oprogramowanie. Niestety ten problem,ktory byl wczesniej jest nadal,czyli nic to nie dalo. Co ciekawsze,gdy przekladam karte z innej sieci do tego telefonu to wszystko jest ok i te problemy nie wystepuja. Wiec juz zupelnie zglupialam,czy to problem z kartą ( ale czy to mozliwe,zeby nowa karta i nawet po wymianie to samo sie dzieje),czy to problem z telefon. Jednak,zmierzajac do sedna. Chcialabym odzyskac za ten telefon pieniadze,nie chce juz napraw,wymian na nowy. Co powinnam zrobic? Skorzystalam z gwarancji producenta,jesli dobrze rozumiem,ale skoro chce odzyskac pieniadze,to powinnam teraz napisac jakies pismo do sprzedawcy? W ogole sie na tym nie znam,prosze o pomoc,bo upsulo mi to juz nerwow i mamie tez,a jest to telefon dla seniora,ktory mial byc taki prosty w obsludze,a tylko klopoty z tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×