Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość 1234

temat pracy licencjackiej :(

Polecane posty

Gość gość 1234

Hej, mam pytanko, tzn potrzebuje rady.Jestem studentką pielęgniarstwa i nie wiem jaki wybrać temat pracy licencjackiej :( co polecacie? żeby na dany temat było dużo artykułów -,-

Gość gość
LOL... To chyba Ty najlepiej wiesz jakie zagadnienia Cię interesują. Zazwyczaj w katedrach są przykładowe zagadnienia, czasem nawet gotowe tematy... Udaj się do promotora, może on zasugeruje Ci temat.

Gość gość
Uwaga uwaga informacja o zakazie chrztu dzieci fałszywa

Gość gość
Ale podpowiem Ci, niech Ci będzie :D Tak sobie pomyślałam o szczepionkach, jak zmienia się mentalność ludzi w tym zakresie na przestrzeni lat, jakie są tendencje, zrobienie ankiety, dotarcie do materiałów źródłowych odnośnie statystyk.

Gość gość
no właśnie promotor chce żebyśmy sami wybrali. mnie interesuje coś z kardiologią i chirurgią dlatego pytam kto poleciłby jakiś temat na który będzie dużo artykułow :)

Gość gość
To jak już okreslilaś swoje zainteresowania to teraz poszukaj artykułów na ten temat.... na tym między innymi polega pisanie pracy, szukanie, analizowanie materiałów itd.

Gość gość
doskonale wiem na czym polega pisanie pracy. chciałam się tylko poradzić na jaki temat będzie można dużo pisać ;)

Gość gość
na każdy? :D

Gość gość
o tych szczepionkach to dobry pomysł, teraz jest tyle kontrowersji na ten temat, są zwolennicy, przeciwnicy, więc można porobić ciekawe analizy, na pewno w ostatnich czasach się to pozmieniało, więc tabele, wykresy, będzie duzo na ten temat.

Gość gość
wątpię,że na każdy temat znajdzie się dużo pozycji w artykułach xd

Gość gość
Dziękuje za podpowiedź :)

Gość gość