Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Automatyka Ogrzewanie Krzysztof Strzelczyk OPINIE

Polecane posty

Gość gość

Witam. Co sądzicie o ogrzewaniu podłogowym, a szczególnie o firmie podanej w tytule? Kto z was korzystał ?

Gość gość
Mieliśmy okazję współpracować z tą firmą. Uważamy, że to była dobra decyzja. firma oferuje doskonale kable grzewcze + dobre ceny

Gość gość
przede wszystkim bardzo indywidualne podejście do klienta korzystanie z usług takiej firmy, to czysta przyjemność oby tak dalej!

Gość gość
mają super produkty, indywidualnie podchodzą do klienta, wiedzą jak sprostać jego oczekiwaniom i ceny kochani... ceny!!!

Gość gość
nie znam się, ale mąż bardzo chwalił ich firmę, kiedy budowaliśmy nasz dom ogrzewanie podłogowe to super sprawa, więc każdemu polecam

Gość gość
znana i bardzo dobra firma znają się na potrzebach klienta, oferują nowoczesne produkty w dobrych cenach bardzo przekonała nas współpraca z tą firmą

Gość gość
konkretni w działaniu, ambitni, kreatywni, doświadczeni - można im zaufać ich produkty są godne polecenia ze względu na jakość wykonania polecam!

Gość gość
firma nigdy nas nie zawiodła są konkretni w działaniu rzetelnie wykonują swoją pracę są terminowi i uczciwi

Gość gość
no dobra. koniec tej samoreklamy. przekonaliście wszystkich

Gość gość
mogę otrzymać jakieś namiary? może być strona www, albo najlepiej nr telefonu

Gość gość
to jest ich strona internetowa: www.automatyka-ogrzewanie.pl

Gość gość
dzięki bardzo, już przejrzałem ich ofertę, jak na razie chętnie podejmę się współpracy z nimi, powiedzcie mi czy są otwarci na propozycje i na trudne zlecenia? no i jaka jest tu obsługa - miła? macie jakieś rady ?

Gość gość