Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy powinnam dalej się z nim spotykać

Polecane posty

Gość gość

Cześć. Od 2 lat jestem w dziwnej relacji z chłopakiem starszym ode mnie o rok. Sama mam 23 lata, studiuję. Jego poznałam latem w pracy za granicą 2 lata temu i okazało się, że mieszka w Polsce kilka km ode mnie. Od początku wpadliśmy sobie w oko. Spotykaliśmy się ale on wyjechał do Anglii, bo trafiła mu się dobra oferta pracy. Wraca tylko na święta, ewentualnie jakieś większe okazje. Gdy przyjeżdża spotykamy się, jest fajnie. Poza całowaniem się do niczego nie doszło między nami bo nie byłam na to gotowa a on to rozumiał. Gdy jest za granicą to często piszemy ze sobą, rozmawiamy. Gdy jest pijany zawsze mówi, że mnie kocha, na trzeźwo raczej powstrzymuje się od wyznań. Mówi, że i tak zostanę jego żoną bo z nikim nie dogaduje się tak świetnie jak ze mną.. Teraz wraca do Anglii, był na święta... i zobaczę go dopiero na Boże Narodzenie... Już teraz zaczynam za nim tęsknić... Czy to ma sens ? Czuję coś do niego ale nie wiem jak pogodzić związek (chce żebyśmy byli parą) z taką odległością i tak rzadkim spotykaniem się. Przez tę relację nie mogę zacząć się spotykać z innymi facetami i układać sobie życia bo od 2 lat żyję spotkaniami z nim.. 2 razy do roku... Nie chcę być zawsze sama a wiem, że w tej relacji będę musiała się z tym pogodzić..

Gość gość
A jest szansa, zebyś do niego wyjechała?

Gość gość
Może w przyszłości... Teraz mam studia i najbliższe 1,5 roku na pewno będzie wyglądało tak jak do tej pory

Gość maczu piczu