Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Przydarzyła mi się niemiła sytuacja.

Polecane posty

Gość gość

Wynajmuję pokój. Początkowo nie było mowy o tym, że będę mieszkać z właścicielem jednak skuszona ładnym mieszkaniem, w dobrej lokalizacji i niskiej cenie zgodziłam się. Ten właściciel zawsze był dla mnie bardzo miły, ale ostatnio w niegrzeczny sposób wytknął mi to, że jestem biedna. :( Nie rozumiem dlaczego, zrobił mi tym przykrość. Ja studiuję i dorabiam sobie na własną rękę także nie mam jeszcze jakiś super zarobków i na wiele rzeczy mnie po prostu nie stać.

Gość gość
On też zbyt bogaty nie jest skoro musi szukać współlokatorów:P poza tym obstawiam że ten temat to prowo:D

Gość gość
Stać mnie na to żeby opłacać regularnie czynsz, może i nie mam zbyt wiele pieniędzy i żyję skromnie o czym on wcześniej wiedział ale nie rozumiem po co mi to wytykać w niegrzeczny sposób. Przykro mi i tyle.

Gość gość
pewnie miał chcice i go nosiło

Gość gość
poza tym proponował mi seks za pieniądze i wywiera na mnie presje zebym sie zgodziła wyzywając od biedaczek

Gość gość
chce ci podnieść czynsz, dyskretnie sugerując, że nie stać ciebie... więc rybka albo akwarium albo pjpka :D

Gość gość
gdy będzie żądał od Ciebie seksu to daj tu znać i podaj tylko adres, a ja już go sprowadzę na ziemię i to tak, że będzie jeszcze przepraszał.

Gość gość
20:01 - podszywacz! seksu mi nie proponował.

Gość gość
gdyby był młodszy to bym sie zgodziła ale on ma 61 lat, nawet nie wiem czy mu staje

Gość gość
20:10 - podszywacz

Gość gość
20:17 - podszywacz!!!

Gość gość
chciałabym dorobić ale nie wiem czy się zgodzić na seks bo zauważyłam że on sie rzadko myje

Gość gość
20:24 - podszywaczom dziękuje.

Gość gość
dziękuje wam za rady ide ubrać seksowną bieliznę i zakradnę sie do jego pokoju, moze wtedy zapłaci więcej

Gość gość