Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Allegro pytanie

Polecane posty

Gość gość

Jedna dziewczyna kupiła ode mnie ubranka dla dziecka, ale nie zapłaciła. Nie ma z nią kontaktu. Po jakim czasie mogę ponownie wystawić produkty bez konsekwencji? Co mogę jeszcze zrobić w tej sytuacji, poza nękaniem ją mailami/telefonami i smsami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zgłoś do allegro o zwrot prowizji i wystaw odpowiedni komentarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A jak ona mi potem wystawi negatyw? Nie chcę "wojny", ale rozwiązać szybko sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To co proponujesz lepszego? Poinformuj kupującą, że poczekasz może tydzień czasu , a jak w tym czasie nie zwróc****eniędzy zgłosisz o zwrot prowizji i wystawisz negatywny komentarz. Nic innego nie wymyślusz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A jak ona mi potem wystawi negatyw? Nie chcę "wojny", ale rozwiązać szybko sprawę. x nie wystawisz jej negatywa bo boisz sie że ona ci wystawi? i co z tego? moze ona tak ciągle robi i trafia na takich jak ty którzy boją sie jej wystawić negatywa....i przez to kolejne osoby się pakują w taka syt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a za co ona ma ci niby wystawić negatywa? to ona zawiniła. Po pierwsze zgłoś sprawę do allegro ze ona wycofała sie z kupna, dostanie ostrzeżenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×