Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość masaż

Masaż erotyczny dla kobiety, Kraków

Polecane posty

Gość masaż

Witam. Jestem chłopakiem w wieku 25 lat. Moje ogłoszenie będzie troszkę nietypowe gdyż nie szukam seksu. Chciałbym znaleźć kobietę która byłaby zainteresowana masażem erotycznym - chodzi mi o delikatne masowanie całego ciała wraz z miejscami intymnymi. Oczywiście mam tutaj na myśli to, że to ja bym wykonywał taki masaż. Będę szczery, nie mam w tym doświadczenia bo nie jestem zawodowym masażystą, ale chciałbym mimo wszystko spróbować. Zależy mi na włożeniu w taki masaż dużo uczucia oraz szacunku do ciała kobiety. Nie oczekuję nic w zamian, mogę obiecać, że nie dojdzie do seksu ani ja nie będę żądał tego, że Ty odwdzięczysz się mi czymś podobnym. Po prostu chcę tak bezinteresownie sprawić odrobinę przyjemności jakiejś kobiecie :) Jeśli jesteś zainteresowana taki spotkaniem to proszę o kontakt :) Ja nie gryzę ;) P.S. W każdej chwili będziesz mogła się z tego wycofać, nawet gdy już się spotkamy, nie będę miał pretensji o nic bo nie chcę niczego na siłę ;) Kontakt: sentinel90@wp.pl

Gość gość
Hmm, ale jesteś tak totalnie bez doświadczenia w masażu? :/

Gość masaż
Tak, jestem totalnie zielony w masowaniu ale prosiłbym o nie skreślanie mnie z tego powodu. Chcialbym się sprawdzić bo czuję że brak dussiadxzenia mógłbym nadrobić delikatnością i czułością :) To nie jest masaż leczniczy wiec wydaje mi się że główną rolę odgrywa tutaj odpowiedni dotyk oraz podejście z szacunkiem do ciała kobiety :)

Gość masaż
UWAGA!!! W MAILU JEST BŁĄD - MOS BYĆ: sentinel90@interia.pl !!!!!! Przepraszam za pomyłkę...

Gość gość
A skąd u Ciebie taka fantazja? :)