Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Nie znam się kompletnie na facetach. Jak to zmienić?

Polecane posty

Gość gość

Hej Jestem beznadziejna w relacjach damsko męskich. Prawie 30 na karku i bez męża i bez dzieci. Od marca spotykam się z pewnym facetem. On od poczatku bardzo okazywał mi jak to mu zależy. Ja byłam raczej zdystansowana. Jestem troche nieśmiała i potrzeba czasu żebym się rozluźniła. Od jakiś 3 tygodni zbliżyliśmy się bardzo do siebie. On mnie zapytał czy bede jego dziewczyna. Kupił mi pierścionek na znak naszego zwiazku i zaczelismy też uprawiać seks. No i mnie zaczęło zależeć i tu się problem zaczyna. Jak za każdym razem. Ja mnie zależy to ja już bym chciała z nim przebywać cały czas. Nie umiem przestać myśleć o nim i nie robię nic poza myśleniem co robi, czy mu naprawdę zależy, a co się stanie jak mnie rzuci itp itd. Widzielismy się wczoraj rano i od tego czasu nie. Dzis pisalismy chwilkę na telefonie.Na koniec dodał ze tęskni za mna. A ja już szalu dostaje. Mam myśli, że on się mna znudził i już to koniec. Już mnie nie chce. Albo jest z inna. jestem taka beznadziejna. Nie umiem się zachowywac jak inni ludzie w zwiazku tylko dostaje ataku paniki co 5 minut. Raz czuje sie jak na wozie mega szczesliwa a za chwile gdy on ma mniej czasu albo nie pisze to jak pod wozem, że to już koniec i po co mi to było. Nie umiem wyluzować i zajać się swoim zyciem. Macie dla takiej kretynki jak ja jakieś rady? :(

Gość gość
przecież wszystkie tak marudzą

Gość gość
parke sobie poszukajcie

Gość gość
Moze przeczytaj jakies poradniki??

Gość gość
Jeżeli robisz wszystko źle (skoro nie działa), to po prostu zacznij robić na odwrót.

Gość gość