Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Luster

Byłem na prostytutkach. Ogromne wyrzuty sumienia Pomocy

Polecane posty

Gość Luster

Mam 21 lat, nie jestem typem modela, ciężko pracuje żeby odłożyć kasy, do tego studiuję , nie mam ani czasu ani sił zadbać o swój wygląd a tym bardziej poznać jakieś laski. Po prostu też jestem mocno nie śmiały i trochę wstydliwy. W moim życiu wydarzyły się chwile które mnie trochę podłamały. postanowiłem skorzystać z usług prostytutek. żeby poprawić sobie humor, spróbować, DOŚWIADCZYĆ CZEGOŚ i wiecie co? zostałem zgnojony psychicznie, owszem było przyjemnie, spróbowałem. ale po wyiściu pojawiły się wyrzuty sumienia. Jestem religijny. Nie wiem jak zmyć z siebie te wyrzuty co zrobić? jak zapomnieć o tym haniebnym czynie. czuje sie zgojony i sam niewiem co ze sobą zrobić. Wydałem 100 zł. za kilka chwil relaxu a teraz, stres nerwy i złe samopoczucie.

Gość gość
obrzydliwy jestes bleeeee dno

Gość gość
nie zrobiles nic zlego,nikogo nie zdradziles.jesli mecza cie wyrzuty idz do spowiedzi i zrzuc to z siebie.to ze zalujesz to juz odkupia twoj grzech,naprawde.

Gość Luster
gość dziś Chwil słabości, człowieku to nie jest moje meritum życia chodzić na prostytutki. Nie usprawiedliwiam się ale każdy ma swoje potrzeby, jeśli one są jeszcze wspomagane stresem, nerwami, niepowodzeniami to chyba każdy ma prawo do słabości

Gość gość
Pomyśl jak powiesz to księdzu na spowiedzi, albo jak za dużo wypijesz za dużo i się wygadasz komuś z rodziny hehe

Gość Luster
Zdrowywesoly dziś Tego też nie wiem, seks był w zabezpieczeniu więc chyba nie.

Gość gość
Nie wiem jak możesz teraz patrzeć w lustro

Gość gość