Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Praca za 500 zł, 2,5 godziny dziennie

Polecane posty

Gość gość

Dostałam taka ofertę pracy: sprzątanie biur, 2,5 godziny dziennie od poniedziałku do piątku, miesięczne wynagrodzenie 500 zł netto. Co sadzicie o takim wynagrodzeniu za tak małą ilość godzin w tygodniu?

Gość gość
No, fajne wynagrodzenie jak za taką małą liczbę godzin

Gość gość
czyli missiecznie ok 50 h. ja 600zł zarobilam za 3 dni pracy po 10h dzienie.

Gość gość
To Ci wychodzi ok. 9.80 netto za godzinę.

Gość gość
No to godzina dyche nic nadzwyczajnego.

Gość gość
Bardzo dobre wynagrodzenie , jak na takie godziny pracy

Gość gość
Jestem studentką, ale zaoczną, niedawno pracę straciłam, a studia opłacić trzeba. Urząd pracy właśnie tę ofertę mi polecił, za kilka dni mam rozmowę z tym zleceniodawcą- bo to na umowę zlecenie, ale na czas nieokreslony.

Gość gość
fajna stawka jak na obecne czasy

Gość gość
muszę tę pracę wziąć. niestety z racji kiepskich walorów wizualnych oraz nadwagi nie mam szans na sponsoring

Gość gość
Akurat mam studia bardzo czasochłonne (mimo, ze zaoczne), więc będe miała czas przed praca na wizyty w bibliotece itp. Powierzchnia do sprzatania to ok.350 metrów kwadratowych, więc będę musiała się pospieszyć, by się w tym czasie zmieścić, ale pewnie dam radę ;-)

Gość gość
to zalezy, bo jak w ciagu tych 2,5h masz wysprzatac 5 czy 6 pieter, biur, kibli, okien, itp itd to nie wiem czy tak fantastycznie.

Gość gość
a pies to jest towar spaczony fizycznie czy umyslowo? czy moze wydojony finansowo i wycyckany na szaro buro przez wszelkiej masci bułeczki? czy on jest moze deficytowym towarem jak Kaskada pomaranczowa 1,5l w 2016 roku spod lady? na miejscu..

Gość gość