Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

facetki to oszustki na portalach randkowych

Polecane posty

Gość gość

wstawiaja zdjecie z przed kilku lat gdy byly jeszcze dosc ladne albo szczuple a pozniej czlowiek spotka sie z taka i okazuje sie ze maja 10 -20 kilo nadwagi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość markil
Nie ma co przesadzać, nie zawsze tak jest. Oczywiście czasem tak bywa, ale czy Ty nie próbujesz się czasem również lepiej zaprezentować niż jest naprawdę? Może i nie mam wielkiego doświadczenia z takimi portalami randkowymi, ale z tego co zauważyłem, nie jest tak źle, jak piszesz. Spotkałem się póki co z trzema dziewczynami, które poznałem na mydwoje i każda z nich wyglądała tak jak na zdjęciach. I raczej nie oszukiwały w swoich opisach ani w rozmowie, tak mi się przynajmniej wydaje. Ale zastanawia mnie czemu tak naprawdę miałyby tak oszukiwać, jak piszesz. Przecież chodzi o to, żeby kogoś poznać, prawda? W sensie na żywo, przecież nie chodzi, żeby sobie po prostu z kimś pogadać przez internet, tylko nawiązać jakąś znajomość. A jak dojdzie do spotkania, to takich "szczegółów", jak nieaktualne zdjęcie nie ukryje się, prawda? Więc nie bardzo widzę sens w czymś takim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zapalaGA