Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Pamela001

Chcmy odskoczyć od rutyny z partnerem myślimy o t rójkącie

Polecane posty

Jestem w związku od 10 lat rozumiem się ze swoim partnerem super ale po takim czasie sex staje się rutynowy chcemy to zmienić. Podobno trójkąt dodaje pieprzu mój partner zgadza się na dodatkowego faceta albo parę. Koto ma w tym doświadczenia i może coś doradzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość naiwny
Nie mam w tym doświadczenia ale mam marzenie pragnienie czy jak to nazwać by coś takiego przeżyć. No cóż takie marzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Administrator Forume
spokojnie, bez paniki zaraz pojawi się nasz wykwalifikowany specjalista -jeden z licznych- mamy specjalistów w kategorii: a) seksu grupowego z murzynem na urlopie w związku i bez związku b) wspólnych wizyt z partnerem u ginekologa ( ten specjalista zna nawet przypadki molestowania przez ginekologa i wie ze jest do droga do trojkata..bo nie ma to jak patrzec kiedy obcy chlop ci gmera wziernikiem w tzipie :classic_cool: c)no i specjalista od zachwalania wszystkich czlonkow tylko nie bialych 😴 służymy pomocą i radą to nasze Motto :classic_cool: Pozdrawimy Redakcja kafe 👄🌼❤️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość z konkretną pałą
a) chyba nie znam, nie zbyt kojarze. b) on się wpiertala dosłownie wszędzie,gdzie jest temat o seksie we większym gronie, często pisze jako kobieta i podkreśla, że kluczem do tego jest wspólne badanie u ginekologa. c) patrz pkt.a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość