Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Żona mnie zdradza! Pomocy!

Polecane posty

Gość gość

Jestem nauczycielem akademickim. Ostatnio wcześniej wróciłem z pracy do mieszkania. Gdy wszedłem zauważyłem od razu obce męskie buty i płaszcz. W mieszkaniu było także słychać jęki mojej żony. Dyskretnie zakradłem się pod drzwi sypialni i zobaczyłem ich przez dziurkę od klucza. Żona uprawiała seks z jakimś obcym mężczyzną. Wyszedłem z mieszkania po cichu, by mnie nie zobaczyli. Poczekałem na dole i za pół godziny zobaczyłem tego mężczyznę na dole. Wsiadał do bardzo luksusowego samochodu. Ostatnio zauważyłem, że żona ma trochę nowych ubrań, zmieniła telefon. Ona jest adwokatem. Mam wrażenie, że robi to z tym mężczyzną dla pieniędzy. Nigdy nie byliśmy biedni, ale luksusowego życia nie mamy. Każde z nas średnio zarabia. Kiedyś w rozmowie, żona mówiła, że chętnie zmieniłaby mieszkanie na coś lepszego i że chciałaby bardziej używać życia. Ja ze swojej strony robię co mogę. Nie wydaję nic na boku. Wszystko razem rozsądnie wydajemy. Czasem kupię jej jakiś prezent. Ostatnio byliśmy też na wakacjach w Grecji. Staram się pomagać żonie w obowiązkach domowych. Jeśli chodzi o seks to się nam układało, oboje byliśmy zaangażowani i wydaje mi się, że była zadowolona. Wychodziliśmy też często do teatru, opery, restauracji. Jestem zadbanym mężczyzną, nie może mi zarzucić, że zdradza mnie bo o siebie nie dbam. Mam 40 lat, żona 39 lat. Nie mamy dzieci, ale bardzo kocham żonę i ciężko mi wyobrazić sobie rozwód, ale żyć z nią z myślą, że mnie zdradziła też nie mogę. Zdradę widziałem ewidentnie. Ona chyba robi to z powodu pieniędzy tego mężczyzny. Co powinienem zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość