Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

budowanie sie w Poznaniu

Polecane posty

Gość gość

czy sa tu osoby które kupuja działki budowlane w okolicy Poznania? chcemy z mężem w końcu wynieść sie od jego rodziców;) i zastanawiamy sie nad kupieniem czegoś do remontu lub kupieniem działki budowalanej gdzieś pod Poznaniem, ale jestem w tym troche zielona... ktos cos pomoze ;)?

Gość uzytkowniczka321
ja bym sie wybudowała, chociaz to pewnie przedłuzy czas waszej wyprowadzki.. ale skoro macie mozliwosc to chyba budowa jest lepsza, my kupilismy dom do lekkiego remontu, niestety pozniej w praniu okazalo sie ze jest do duzego.. wiec gdybysmy mogli cofnac czas to jednak zakup działki budowlanej pod poznaniem i budowa swojego małego ale wymarzonego domku

Gość gość
zapraszamy do zapoznania się z ofertą działek budowlanych pod Poznaniem www.dzialki-konkret.com działki budowlane nad jeziorem, w otoczeniu pięknego lasu, korzystne warunki cenowe, zachęcamy do zapoznania się z ofertą

Gość gość
Obejrzyj Skorzewo, tutaj rosną domy jak grzyby po deszczu, pełno marketów na jednej ulicy 4. Serio. Masz tu szkoły, kościół , knajpy, pralnie, fotograf , pełno małych sklepików, pare banków, poczta.

Gość Warszawianka rodowita 25 lat
Poznań to dziura Poznań to zad***e pisze to wam warszawianka będąca raz w waszej wiosce nie macie nic fajnego nie ma zbyt wiele knajp barów kawiarni macie za mało kin teatrów jesteście skąpi macie mniejsze mozliwosci rozwoju niż my w Warszawie Poznań to zad***e nie lepiej byłoby zamieszkac pod warszawą I tam sie wybudować uwierzcie Poznań to zad/upie dziura wiocha i pipidówka

Gość ma_gdaa
Zgłoście się najlepiej do jakiejś agencji nieruchomości, która ma wiele ofert do wyboru. Ja również korzystałam z agencji twoj pośrednik przy zakupie działki pod Poznaniem i mogę ich szczerze polecić.

Gość Waldi77