Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Gwałt

Polecane posty

Gość gość

Dlaczego dla kobiet gwałt to coś takiego strasznego ?naprawde nie wiem

Gość gość
a to boli? jak cie ktoś gwałci?

Gość gość
no, ale jak uprawia się seks z kobietą to co? więc jak ktoś ją gwałci to co? nie znam się więc powiedzcie

Gość gość
nie no ja poważnie się pytam,no czym się różni gość jakiś od innego

Jak nie masz cipki to tego nie zrozumiesz jaki to jest ból psychiczny (chociaż w sumie w dupę też ci można załadować). Oby ciebie ktoś zgwałcił to wtedy zrozumiesz jak to jest się czuć brudnym i bezwartościowym. Już nie wspominam o bólu fizycznym, spróbuj sobie wsadzić kij od szczotki w dupę bez lubrykanta, idioto. Że też tak trudno jest niektórym ludziom myśleć. Aż się odechciewa żyć jak się widzi poziom "inteligencji" (jeśli w ogóle można mówić o jakimś poziomie w tym przypadku) niektórych jednostek.

Gość gość
przecież tobie ciągle ktoś wkłada zapewne penisa, więc o co ci chodzi, czym się to różni pomijając psychicznie

Gość gość
Autorze ile masz lat?

Gość gość
20. nie no ja się poważnie pytam, czy się różni seks od gwałtu

Gość gość
Ja w wieku 11 lat odróżniałem seks od gwałtu, no ale mnie zawsze ciągnęło do książek i również tych medycznych. Mam nadzieje, że nie masz dziewczyny i że długo jeszcze jej nie będziesz miał.

Gość gość
Gwałt jest wbrew woli osoby gwałconej, jest powiązany z przemocą i obrażeniami fizycznymi, psychicznymi, emocjonalnymi. Wiesz faceci tez są ofiarami przemocy seksualnej. Wyobraź sobie, że ktoś na siłę wpycha ci na siłę ku/ta/cha w odbyt. I go rozrywa. Podoba się?

Gość gość
gwałt to to samo