Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ana lityk

Czy leczenie lesbijek może być dziś uznane za niezgodne z prawem?

Polecane posty

Gość ana lityk

Interesuje mnie akpekt od strony prawnej. Nie jestem żadnym lekarzem ani nikim takim ale przez pewien czas pracowałem w poradni psychologicznej i myślę, że mógłbym pomóc pewnej nastolatce w tej kwestii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To wolny kraj (przynajmniej teoretycznie :D ) wiec jesli ona chce sie leczyc to ma prawo isc na terapie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ana lityk
Dwie sprawy. Po pierwsze, to nie do końca jest terapia bo ja już nie pracuję w poradni. Po drugie, ona nie za bardzo chce podjąć to leczenie. Raczej bliskie jej osoby wyrażają taką potrzebę dla niej. Dlatego zadałem pytanie tytułowe aby się nie zdziwić potem, że ona nagle oskarży mnie o jakieś molestowania. Przecież rozmawiamy na tematy seksualne. Na razie była u mnie raz i po zachowaniu wnioskuję, że nie ma ochoty na dalsze wizyty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
chcesz ja ''leczyc''gwałtem?czytałam o takich jak ty gnoju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
O ja pierydolę to ta dziewczyna musi mieć ciemnogrodową rodzinkę :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zglaszam na policje g****icielu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja laska ma 18 lat to rodzina nie ma prawa jej niczego narzucac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ana lityk