Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Lola6930

Nieśmiały mężczyzna a może nie interesuję go?

Polecane posty

To będzą bardzo dłyugie wyznania, ale bardzo ważne dla mnie. Zwieżam się z nich bo nie wiem co mam robić a za długo to już trawa. Pptrzebuje waszej pomocy, dlatego też ptoszeę abyście to wszystko przeczytali i postawili się na moim miejscu. Kilka lat temu poznałam chłopaka na obozie rekolekcyjnym. Jeżdżę tak od paru lat i on również. Podczas istatnieto obozu dziwnie się zachowywał. Nigdy wcześniej zaspecjalnie nie zwracał na mnie uwagi. Na ten obóz także jeździ mój kuzyn i często rozmawiamy podczas obozu. Niektórzy zastanawiali się, czy nie jesteśmy parą. Pewnego razu siedziałam z kuzynem i rozmawialiśmy. Wtedy ów chłopak podszedł do nas i pogonił mojego kuzyna żeby się czymś zajął. Nie posłuchał i nadal ze mną siedział. Ów chłopak to kacper. Kacper nie odszedł od nas do póki dawid-mój kuzyn nie poszedł do roboty. Kiedy dawid poszedł, kacper automatycznie także. Nie skończyłam rozmowy z dawidem i poszłam za nim żeby dokończyć dozmowe. Nie zdążyłam usiąść a kacper już suę zbliżał do nas. Automatycznie wstałam, powiedziałam coś co raczej zraniło kacpra i odeszłam. Byłam wkurzina na siebie bo zależało mi na nim a tak go potraktowałam. Wieczorem, ok 23 rozmawiałam z dawidem i wtedy podszedł do nas kacper i powiedział żebyśy podzli już spać. Kacper nie był sam, byłz jednym kolegą lub z dwoma- bie pamiętam dokładnie. Korzystająć z okazji, powiedziałam kacprowi,że teraz rozmawiam z dawidem, bo w ciągu dnia ludzie myśla, że jesteśmy parą. Specjalnie to powiedziałam żeby wiedział, że nic nie czuje do dawida. Kacper coś odburknął i poszedł. Była jeszcze taka sytuacja, że wieczorem było ognisko. Wtedy już nie było dawida. Koledzy kacpra siedzieli przy ognisku. Ja z kolażankami przysiadłyśmy się do nich. Nagle przyszedł