Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Pęknięty wyświetlacz, a gwarancja

Polecane posty

Gość gość

Hej Kochani. Mam pytanie może ktoś kiedyś się spotkał z tą sytuacją. Mam LG K10 kupione w Media Markt. Tel jest cały czas na gwarancji ale w kwietniu spadł mi z bardzo małej wysokości (wisząca torba na krześle) iwyświetlacz rozsypał się w pajęczynkę. :( Teraz jest czerwiec i tel zaczął mi się strasznie zacinac i bateria trzyma ok 2 godz od odłączenia od ładowarki więc chcę to oddać na gwarancję z tego powodu ale czy go przyjmą jesli wyświetlacz jest pęknięty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Przyjąć przyjmą, bo muszą na reklamację merytorycznie odpowiedzieć, ale albo wymienią wyświetlacz NA TWÓJ KOSZT, albo wcale go nie dotkną. Zwracam uwagę, że koszt wymiany wyświetlacza w firmowym salonie może być zbliżony do okazyjnej ceny samego telefonu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ciekawe czy pierw uprzedzą że będą wymieniać wyswietlacz na mój koszt bo jeśli policzą kolosalną sumę to ja dziękuję. A ciekawe czy jak wymienie wyświetlacz np w komisie to czy nie przepadnie mi gwarancja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wtedy gwarancja przepadnie z pewnością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No to super :( i co w takim razie zrobić. A tak poza marginesem to nie polecam LG K10! To najgorszy bubel jaki widziałam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Trzeba jednoznacznie ustalić zakres czynności, które ma wykonać serwis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×