Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

jasny gwint ale nie cierpię nauczycieli

Polecane posty

Gość gość

jak w temacie, po prostu daremni ludzie z władzą w rękach

Gość gość
aha, nie jestem uczniem, szkołę dawno skończyłam ale jak widzę teraz z boku jak oni traktują te dzieci to mam chęć wyjść z siebie, oczywiście nie wszyscy ale wielu jest takich, którzy, uważam, nie powinni pracować z dziećmi

Gość gość
Sprawdź, co znaczy "daremny", analfabetko nienawidząca nauczycieli. :-)

Gość gość
ojej ale fachowa opinia a nauczyciele są beznadziejni to fakt

Gość gość
to prawda ze niektorzy sa beznadziejni.wstyd mi sie przyznac ale wam powiem:moja mama jest anglistka po uniwersytecie warszawskim,ja po maturze chcialam isc na archeologie to mi powiedziala zebym nie szla bo juz wszystko jest wykopane

Gość Viiktoria
Nie wszyscy są źli. Ja trafiłam też na dobrych nauczycieli, takich którzy umieli nauczyć i do uczniów odnosili się z szacunkiem. Sami też go mieli.

Gość gość
Jak czytam takie komentarze,to szlag mnie trafia Właśnie ci wymagający nauczyciele czegoś mnie nauczyli,nie było zmiłuj się,a dzisiaj dziękuję im Skończyłam upragnione studia za granicą na które dostałam się z wysoką lokatą,dzięki prof.anglistce

Gość gość