Gość Wweronikaa Napisano Czerwiec 19, 2017 Witam od paru lat prowadzę firmę internetową ( ehandel) i jak tak sobie ostatnio dokładnie podliczyłam wszystkie wydatki to aż mi się słabo zrobiło. A takie rzeczy jak księgowość to leżą i wyją, bo aż im wstyd. Macie jakieś pomysły na oszczędności w firmie? Łącznie 8 osób, średni magazyn i biuro. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 19, 2017 tak,zamknąc firmę jutro,a pojutrze zarejestrować w czechach,na dzień dobry oszczedzasz na zusie swoim i pracowników,na osiem osób to bedzie gdzies 4 tys/mc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Wweronikaa Napisano Czerwiec 21, 2017 No dobra, a może jakieś poważne propozycje? Myślałam raczej o jakiś innowacjach i realnych rzeczach, a nie pomysłach z kosmosu. Naprawdę proszę o poważne wiadomości ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Olekk Napisano Czerwiec 22, 2017 A masz jakiś system do wspomagania prowadzenia firmy online? Powiem Ci, że ja od dwóch lat jadę na jednym i widzę, że są przez to o wiele mniejsze koszty księgowości, bo większośc rzeczy można samemu ogarnąć. Więc może w tą stronę pomyśl? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ladona 0 Napisano Czerwiec 27, 2017 Dokładnie, przydają się takie programy i to bardzo. Z mojego punktu widzenia najlepszy chyba z jakim miałam do czynienia to był https://www.bizin.pl włącznie z tym, że jest do niego dostęp online - nie musisz mieć swojego sprzętu, jesli się zepsuje to możesz się zalogować z dowolnego miejsca na ziemi ;) i można go integrować np z GUSem, NBP itd. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Wweronikaa Napisano Czerwiec 27, 2017 O kurde o tej stronie to ja nie pomyślałam, ale macie racje. ladona całkiem całkiem konkretny programik, bo właśnie zaświeciła mi się lampka, że nawet jakbym była gdzieś na wczasach to mogę mieć wszystko pod kontrolą. Rozumiem, że opcja fakturowania i zarządzania magazynem działa bez zarzutu? A trudny w obsłudze? Bo wiesz mistrzem komputerów to ja nie jestem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość WWeronikaa Napisano Czerwiec 27, 2017 od teraz parzymy jedną torebkę herbaty po kolei wg hierarchii w firmie. ja parzę pierwsza mój kochanek drugi , potem księgowa itd...ostatni ten no co śmiecie zamiata przed siedzibą Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość balbinaa1 Napisano Czerwiec 30, 2017 Zaglądaliście już tutaj http://drukwfirmie.pl/4776-ile-mozna-zaoszczedzic-na-druku ? Jeśli nie, to uważam, że naprawdę warto. Jest tam bowiem ciekawy artykuł dotyczący możliwości zaoszczędzenia sporych sum pieniędzy na druku. Kilka prostych rozwiązań pozwala naprawdę na spore oszczędności. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 30, 2017 WWeronikaa A mam takie pytanie odnośnie dokumentacji związanej z ochroną danych osobowych, czy juz nad tym myślałaś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 21, 2017 Ja słyszałem bardzo dobre opinie o http://heliosaudyt.pl moze tam zapytaj... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość annikka88 Napisano Wrzesień 17, 2017 Elektroniczny obieg dokumentów czy elektroniczne archiwum - poczytaj sobie o tym na http://paperless.pl/ - to według mnie jedne z najlepszych sposobów na oszczędności. Raz że oszczędzasz (prąd, miejsce na wynajem, pieniądze za zakup papieru itp) to jeszcze automatyzujesz procesy w firmie czyli wszystko idzie o wiele sprawniej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość fionka53535 Napisano Październik 19, 2017 Wiele z nas nie wie, że wiele można zaoszczędzić na druku, obecnie wiele drukarni oferuje świetnie warunki, ale warto też pomyśleć nad odpowiednim sprzętem, tu znalazłam więcej info w tym temacie - http://drukwfirmie.pl/4776-ile-mozna-zaoszczedzic-na-druku Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość weronikakwiek Napisano Październik 31, 2017 mi sie udalo sporo zaoszczedzic w firmie zmieniajac operatora pradu na Axpo. wybralam ich bo maja w pakiecie jeszcze gaz dla firm - bardzo dobre stawki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Danielpol321 Napisano Listopad 20, 2017 Skorzystaj z systemu https://www.tmf-group.com/pl-pl/services/companies/accounting-tax/tmf-internationalxpense/ Dzięki jego zastosowaniu pracodawca przez całą dobę może śledzić wysokość oraz częstotliwość poszczególnych wydatków, które są realizowane z firmowych środków. Choć dla niektórych tak skrupulatna kontrola może wydawać się nieco nadmierna, warto pamiętać, że to właśnie w zakresie finansów najczęściej dochodzi do różnego rodzaju nadużyć, których konsekwencje mogą okazać się bardzo poważne dla dalszego prosperowania firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość marakos67 Napisano Listopad 30, 2017 Każdy przedsiębiorca chce w jakiś sposób zaoszczędzić. Sądzę, że jak firma nie jest duża, można na przykład zdecydować się na księgowość zdalną, program https://wfirma.pl/poznaj-serwis/ksiegowosc-online daje dużo możliwości, można sobie go przetestować bezpłatnie. Jest dobrze rozbudowany, nowoczesny, ale prosty w obsłudze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 30, 2017 poszukaj taniego wyposażenia biurowego: wiesz, artykuły biurowe, papier do druku czy tusze. Dużo drukujesz? Na oryginałach czy zamiennikach? Ja mam też sklep internetowy i dużo drukuję. Zamieniłem więc oryginalne tusze na zamienniki asarto i już 400-600 zł oszczędności. Papier do drukarki kupuję na allegro, najtańszy i to kolejne 200-400 zł. i tak po koleji poszukałem najtanszych opcji i to pozwala mi na oszczędzanie około 1200-1500 zł miesięcznie. A to same rozwiązania biurowo-socjalne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość ArturB Napisano Maj 31, 2018 Wszystko zależy od charakteru prowadzonej działalności. Zmiana dostawcy prądu czy internetu to nie są duże koszty zazwyczaj i na tym dużych sum nie da się zaoszczędzić. Najlepiej oszczędzać energię czy też ogrzewanie, bo tutaj koszty roczne są bardzo wysokie, a da się to zmniejszyć np. dzięki audytowi energetycznemu. Audyt zawiera szczegółowy przegląd zużycia energii w budynku oraz informację na temat możliwych do uzyskania oszczędności energii. Firma Ellipsis Energy wykonując audyt dla naszej firmy podała nam na gotowo możliwe rozwiązania, by zmniejszyć zużycie energii i na jakie oszczędności można liczyć w skali roku. Jest to naprawdę usługa godna wykonania nawet w mniejszych firmach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kazamate 0 Napisano Grudzień 30, 2021 Na opiece informatycznej. Obecnie w wielu przypadkach nie ma konieczności zatrudniania informatyka. Warto jest zastanowić się nad skorzystaniem z usług outsourcingu it. Taki outsourcing ma wiele zalet: jest niedrogi uzyskuje się usługi udzielane 24 godziny na dobę jak również nie trzeba tworzyć miejsca pracy w firmie:http://dreamiteam.pl/ Daję namiar na dobra ekipę, która ma doświadczenie w takich usługach w Warszawie. Polecam kontakt, powinni stworzyć wycenę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach