Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gośćblabla

Prezent ?

Polecane posty

Gość gośćblabla

Cześć, jakiś czas temu poruszyłem temat prezentu dla koleżanki. Niestety jakiejś konkretnej podpowiedzi nie dostałem... Mój wybór padł na jakiś zestaw bardziej ekskluzywnych kosmetyków (powiedzmy do ok 100 zł) I teraz pytanie... Czy jest jakaś bardziej preferowana przez Was Panie marka kosmetyków z wyższej półki którą chciałybyście dostać w prezencie? Bo przecież nie dam zestawu takiego z marketu :-P Niestety nie znam się na kobiecych trendach a coś muszę wybrać.... No i co w skład takiego zestawu musi wchodzić by nie obrazić tej osoby (ma dwadzieścia kilka lat..) by jej nie obrazić bo zdaje sobie sprawę że np krem na zmarszczki mógłby być źle odebrany :-P Mile widziane linki www do propozycji :-)

Gość gość
Z tym że jak nie znasz jej gustu, to kupowanie kosmetyków czy perfum jest ryzykowne, ze nie trafisz w jej zapach, albo w rodzaj. Każda dziewczyna, czy kobieta ma swoje co do jej skóry odpowiadają, czy zapach który na niej dobrze pachnie. Niestety nie ma uniwersalnych, że kazdej się spodoba. Może pomyśl nad innym prezentem.

Gość gość
hmm to może jakaś podpowiedź? Krótko ją znam i nie wiem co może się jej spodobać... Myślałem nad czymś uniwersalnym i bezpiecznym tak by nie było wpadki ...

Gość gość
Jeśli to koleżanka którą w sumie krótko znasz, to przecież wystarczą kwiaty no i może jakies dobre wino.

Gość gość
To moze bon podarunkowy?? Sama sobie wybierze co bedzie chciala. Do tego bukiet kwiatow, ktore wiekszosc kobiet kocha??

Gość gość
Kwiaty to dla mnie oczywista oczywistość... Pytanie co do kwiatów ? Bon? Wydaje mi się mało eleganckie , takie trochę pójście na łatwiznę ...

Gość gość