Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jak wyglądała wasza rozmowa kwalifikacyjna?

Polecane posty

Gość gość

Podajcie też stanowisko i liczbę osób na jedno miejsce. Zastanawia mnie czy tylko w dziedzinie IT mają taką nadwyżkę osób i odsiewają 99% kandydatów po 10 minutach.

Gość gość
Przecież na kafeterii prawie nikt nie pracuje. Siedzą tu same prawiki utrzymywane przez matki i kobiety, które są utrzymywane przez swoich mężczyzn.

Przyszedłem do pracodawcy i mówię mu z miejsca: - Jest pan śmieciem. On: - Zatrudniam pana. Ja: - Pańska matka dyma się jako nadworna Kim Dżong Una za zupe ryżową On: - Dam nawet panu wyższą płacę. Ja: - Wygrał pan. Oczywiście pracy nie podjąłem ale mimo to, to on pojechał mi bardziej.

Gość gość
Jestem z zawodu analitykiem - nie wiem ile było osób na miejsce, ale strasznie mnie przyciskali. Dosłownie każdy aspekt mojej wiedzy i doświadczenia był kwestionowany. Siedziałam na tej rozmowie ponad godzinę i jak wyszłam to miałam wrażenie, że trzymałam oddech przez ten cały czas.

Gość gość
21:08 - analitykiem czego? Przyjęli Ciebie? Dawali Ci jakieś łamigłówki albo testy na IQ?

Gość gość
analitykiem czego? w IT to akurat jest duzy popyt i potrzebują ciągle pracowników, zwłaszcza na programistów czy analityków systemowych, ale nie zatrudniają byle kogo

Gość gość