Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy on to robi po to zeby mi sie spodobac ?

Polecane posty

Gość gość

mam dylemat - mimo młodego wieku jestem lubiana/szanowana i często spotykam się z tym, że dla ludzi jestem ... autorytetem, a nie obiektem westchnien itp. :( Nie mam dużego doświadczenia z chłopakami i nie wiem czy chłopak ktorym się zainteresowałam chce się zaprzyjaźnić , czy jednak mu się podobam. Nazwijmy go M. Generalnie przytakuje mi we wszystkim, przejął moją mimikę, sposób mówienia, poczucie humoru , zainteresowania itp. Ostatnio jednak rozmawiałam ze wspolnym kolegą (nazwijmy go A) o moim byłym w którym się kiedys zakochałam, powiedziałam mu prawdę, że był roochaczem ,interesuje sie autami i skokami spadochronowymi i że to metalowiec , powiedziałam mu tez jak sie ubiera bo bylismy na wspolnych zakupach. Za kilka dni zauwazyłam że M zaczal sie ubierac tak samo, jak przychodzi jakas dziewczyna to napala sie na nia (a wczesniej tak nie robil, chociaz nie jestem pewna bo znamy sie pol roku wiec moze nie mialam okazji zobaczyc) i to mnie zastanowilo czy chlopak ktoremu zalezy tak by zrobil. Oczywiscie zaczal sie tez interesowac tym co tamten. Wyglada ze jest zainteresowany ale w jakim sensie? Mam 19l, on 22. Doradzi mi ktos z Was ?

Doradzi mi ktos z Was ? x serio zmień temat provo bo ten już mocno oklepany jest...który to już raz ? :classic_cool:

Gość gość
Skromna weź wyjdź, to nie jest prowo pytam powaznie

Gość gość
19 lat autorytet :D

Gość gość
Mówia, że dobrze się prowadze, uczę, jestem lubiana i często jestem stawiana za wzór.

Mówia, że dobrze się prowadze, uczę, jestem lubiana i często jestem stawiana za wzór. x szacun :classic_cool: może podpowiedzą temat na jakieś lepsze provo ;)

Gość gość
wlasnie, ktory to juz twoj temat...daj sobie spokoj.

Gość gość