Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy to normalne ....

Polecane posty

Gość gość

Ze ojciec mnie bez powodu zaczepia, wyzywa od najgorszych ubliza albo się dusi ze śmiechu ublizajac mi ?

Gość gość
Albo wyzywa od nieroba mnie skoro matka go prosi cały tydzień żeby głupi lancuch w rowerze poprawił ? nie mówiąc ze jestem po technikum ekonomicznym a wyzywa mnie od przyglupow po szkole specjalnej ? Czy tak jest w każdym domu ?

Gość gość
Nie daje rady już psychicznie :( cały czas tylko debile nieroby , ze mi łeb ukreci

Gość gość
A ile masz lat?

Gość gość
20 : / dopiero co skończone technikum

Gość gość
A pomagasz matce i ojcu w domu np. w sprzątaniu itp . ???

Gość gość
Tak pomagam we wszystkim czego chcą , ale ja pytam czy takie wyzwiska to normalne , rzucanie przeklenstwami na prawo i lewo

Gość gość
Nie, to nie jest normalne.

Gość gość
Jak Cie zacznie wyzywać to odpowiedz mu że po kimś to masz i że odziedziczyłaś głupotę w genach po ojcu , a jak byłaś mała to chciałaś pod choinkę dostać od gwiazdora innego fajniejszego Tate. Zobaczysz że się zamknie i się już nie odezwie .

Gość gość wasz tatko
bo wy młokosy to lenie i nieroby, hooj z waszych szkół jak wy dwie lewe ręce macie do wszystkiego, i tylko daj im i zrób im, jèbane lenie śmierdzące, a potem po 30stce i dalej starym siedzicie w mieszkaniu nieudacznicy, za robote się brać to nikt was wyzywać nie będzie

Gość gość
gość wasz tatko = w ch:u:ja cięcie też zajęcie .

Gość gość
to nie jest normalne ale skoro masz już jakis zawód i jesteś dorosła, znajdź pracę i wyprowadź się, zarób na swoje utrzymanie, pokaż im, że umiesz coś robić i nie jesteś pasożytem na ich utrzymaniu zacznij samodzielnie myśleć i żyć jak na dorosłą osobę przystało

Gość gość