Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy kał kobiety może być toksyczny i szkodliwy dla zdrowia?

Polecane posty

Gość gość

Bo bardzo chciałbym to zjeść ale mam pewne obawy...

Gość gość
oj to prawda, mnie żona karmi kupką raz w tygodniu i nie narzekam. Jestem stolarzem i zrobiłem nawet specjalny kibelek na którym siada żona a ja się kładę pod spodem i rozkoszuję jej cudownymi odchodami 👄

Gość gość
Jak kiedyś lizałem lasce od\byt i jeden jedyny raz była tam lekko nieświeża i poczułem ten zapach to to dzisiaj mi słabo... a co dopiero jeść gó\wno :O Jesteście zryci.

Gość rafauuuu
Umawiałem się kiedyś z dominami oferującymi scat, to było w Bytomiu. Było tam kilka domin i płaciłem im za pastwienie się nade mną:) Dominacja toaletowa była zwieńczeniem każdej sesji, jak była zabawa z 3 paniami, to przyjmowałem na ciało i w usta stolec wszystkich trzech pań, potem byłem częściowo spłukany ich ciepłym moczem. Ale to było dawno temu, teraz żona, dzieci... Chociaż do dzisiaj mi staje jak sobie przypomnę tamte akcje. PS. Jadłem kał i nigdy nic mi nie zaszkodziło.

Gość gość
fuuuuu ty cholerny oblechu!!!! Przestań to pisać!!!!

Gość gość