Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość marek16283

Hipotrofia u dziecka

Polecane posty

Gość marek16283

Witam mam pytanie do mam tych dzieci które urodzily się z hipotrofia.... Mianowicie może podpowiecie jak postępować z takim dzieciątkiem jakie wizyty się przydadzą u specjalistów, jestem Zielona w tych sprawach ale najbardziej mnie interesuje jak rozwijają się wasze dzieci. Moja córeczka urodziła się w 38tg z waga 2400, dostała 10pkt, myślę że wszystko będzie dobrze... Ale też martwię się czy nie będzie problemów z chodzeniem mówieniem nauka, czy będzie zdrowa umysłowo. Dziękuję za wszelkie porady napewno się przydadzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mojej przyjaciółki córka urodziła się z hipotrofią. Poza niską wagą urodzenia wątpliwości 2400 w 40tc i wzmożonym napięciem mięśniowym nic jej nie dolegało. Byli u neurologa i chodzili z nią na rehabilitację. Dzisiaj ma 4 lata, ok 110 cm wzrostu, chodzi od roku do przedszkola i wszystko z nią w porządku. Od początku umysłowo rozwijała się prawidłowo. Nie wiem czy hipotrofia wpływa w ogóle na rozwój psychiczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
moja córka urodzona w 40 tyg z wagą 2300, wszystko ok. tylko niejadek i szczuplak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość