Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jako osoba walcząca z niepłonością ryczę kiedy słyszę, że ktoś ma synka a chciał

Polecane posty

Gość gość

córkę Zazdroszczę ludziom problemów i dylematów. Ostatnio siostra męża na jakiejś rodzinnej imprezie zaczęła narzekać, że tak bardzo chciałaby małą córeczkę, że nie chciałaby chłopca. Wszyscy życzyli jej tej dziewczynki, a ja musiałam wyjść się przewietrzyć, bo nóż w kieszeni się otwiera. Od 3 lat staramy się o dziecko, ale nikomu o tym nie mówimy, bo nie chcemy wysłuchiwać jęczenia, że 3 lata, a ja jeszcze nie w ciąży, że może wcale nie będziemy mieć dzieci. Wszystko jest na dobrej drodze, jestem pod kontrolą lekarza i jak w ciągu najbliższych 2 lat się nie uda, to będziemy działać z in vitro. Jest mi po prostu cholernie przykro, jak ktoś ma jakieś fanaberie dotyczące płci, bo dziewczynkę można czesać, ubierać na różowo i obchodzić się z nią jak z małą księżniczką. Też macie takie odczucia, że świat oszalał, że ludzie mają za dobrze i naprawdę nie mają poważniejszych problemów? Ja gdybym zaszła w ciążę, to panikowałabym czy znowu nie poronię- mam za sobą poronienie na początku ciąży, a nie czy będę miała syna czy córkę

Gość gość