Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Dalybyscie 60zl za godzinna lekcje angielskiego?

Polecane posty

Gość gość

Obecnie jestem na macierzynskim, a pozniej powrot do pracy. Chcialabym raz w tygodniu isc na angielski 1:1, koszt takiej lekcji to 60zl za godzine. Dalybyscie tyle? Miesiecznie wyjdzie 240zl.

Gość gość
Językowe Zajecia zawsze sa najdrozsze,

Gość gość
W Warszawie tak chociaż można znaleźć taniej, w mniejszym mieście? Nie.

Gość gość
Zależy jaki masz poziom i akcent, jeżeli masz dużą wiedzę i trochę czasu spędziłaś z nativami to bym tyle zapłaciła.

Gość gość
ja tyle płaciłam za lekcje z nativem. katowiece

Gość gość
Znam angielski na poziomie B2, zalezy mi na angielskim w ksiegowosci/obsludze klienta. Niestety 60zl za godzine w miescie ponizej 100 tys.

Gość gość
Ja jestem nauczycielem ang i za godzinę prywatnych zajec biorę 80 zł. I za takie pieniądze chce mi się przygotować, zrobić coś fajnego, angażuje się. Kiedyś bralam 40 zł ale szybko straciłam motywację. Nie chciało mi się marnować wolnego popoludnia na słuchanie czyjegoś dukania za marne 40 zł.

Gość gość
o rany a gdzie te lekcje,ja mieszkam w podkarpackim i co prawda nie daje lekcji a korepetycje od podstawowej do studentów i biorę 30/h ,konkurencja i za 15 uczy.

Gość gość
Na YouTube cala masa darmowych filmów do nauki z native speakerami. Trzeba mieć cos z głową nie tak zeby komuś za godzinę płacić 60 zł i to jeszcze nie native speaker. Tacy ludzie nie maja co robić z kasa ze za pierdzenie w stołek płacą pazernej krowie 80 zl

Gość gość
Nie. Przecież jak wpiszesz w wyszukiwarkę english for accounting to źródeł do nauki masz tyle, że głowa mała. Tylko chcieć.

Gość gość
ja płace 90, więc 60 bym nie dała bo na pewno taka godzina byłaby mniej efektywna, co za tym idzie strata mojego czasu który jest warty więcej niż 60 zł

Gość gość