Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Gig

Czy decydować się na trzecie dziecko?

Polecane posty

Gość Gig

Dziewczyny, mamy, zwłaszcza 3 i więcej dzieci... Jestem mamą dziewczynki (9l.) I półtorarocznego chłopca. Myślę o trzecim dziecku. Chcę i nie chcę. Mamy swój dom, stać nas, ja pracuję w domu, mąż prowadzi własną działalność. Oprócz tego studiuję. I chcielibysmy mieć trzecie dziecko, żeby się czyści kochały, wspierały, miały siebie nawzajem, ale ciężko się zdecydować. Już teraz mamy mało czasu dla siebie, często jestem całe dnie sama, bo mąż wraca późnym wieczorem. Czasem nawet kilka dni nie widzi dzieci. Ja jestem pozytywna osobą, kocham moje dzieci, mam dużo cierpliwości i jestem bardziej zorganizowana niż kiedy byłam sama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Też stoję przed podobnym dylematem...a ile masz lat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tak. Ja jestem właśnie w 4 ciąży, planowanej i wyczekanej. Powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja bym sie zdecydowała. Też chciałam 3 dziecko, ale odwlekałam, rozsądek podpowiadał,żeby odpuścić a pragnienie cały czas było...I jak się w końcu zdecydowałam to 1 raz poroniłam, później długo nie mogłam zaciążyć a teraz już za późno, mam 40 na karku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moze najpierw postarajcie się zrobić coś, żeby spędzać więcej czasu razem (i z dziecmi ktore juz macie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gig
Mam 31 lat. Najbardziej co mnie przeraża to nie, że sobie nie poradzę, tylko chyba ciąża. Znowu spuchnięta, ciężka, nie będzie już tak milutko jak w poprzednich kiedy mieszkaliśmy z rodzicami i zawsze mogli pomóc.

Udostępnij ten post