Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość z ameryki

Były sie nade mną pastwi a ja musze z nim mieszkać

Polecane posty

Gość gość z ameryki

Mieszkam w Ameryce w San francisco, rozstałam sie z byłym juz bardzo dawno ale jego wyrzucili z pracy i sypiał w samochodzie pare tygodni obok mojego domu za co mnie obwinia, no bo przeciez juz do końca życia mam sie nim przejmować. Chciałam ułożyć sobie życie sama ale on ciagle wydzwania pojawia sie szantażuje i raz na miesiąc jest dobry, akurat przy znajomych, ktorzy uważają ze głupia jestem ze takiego złotego chłopca chce zostawić. Problem jest tutaj ze mieszkałam sama wynajmując jednoosobowy malutki pokój blisko szkoły jako ze jestem studentka. Były sypiał u mnie prawie pół roku na dziko gdyż zmanipulował mnie do tego stopnia ze czułam sie jak świnia gdy go nie wpuściłam do pokoju. Było to ryzykowne gdyż w kontrakcie mam jasno napisane Ze za goscia ktory zostanie na noc wylatuje z domu. Spał pół roku, codziennie wypomina mi ze tak sie nim prxejmowalam gdy spał w samochodzie. Chciałam sie wyprowadzic do innego mieszkania ale on poszedł za mną płacimy po równo wiec mamy te same prawa ale cholera nie jesteśmy razem.nie kocham go ale musze z nim mieszkać gdyż ani on nie ma gdzie mieszkać ani ja. I tu zaczyna sie problem. Jestem na studiach medycznych w stanach ktore sa cholernie drogie i trudne, daje sobie radę zdobywam najwyższe oceny Jednak dla niego jestem przygłupem i myśle tylko o szkole. Ostatnio zrobił mi awanturę o to ze chciałam otworzyć okno w pokoju oraz o to ze kupiłam sobie mała śliczna niebieska lodoweczke i chciałam ja postawić w pokoju jako ze nie mamy lodówki... Dziewczyny czy ja jestem nienormalna czy jest tak jak on mowi czyli ze jestem samolubna i przesadzam

Gość gość