Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

roszczeniowi goście

Polecane posty

Gość gość

witam. od kilku lat mieszkamy z mężem poza Polską. przeszliśmy tą najbardziej standardową drogę emigranta. zmiany pracy, wynajem pokoi, dorabianie się od przysłowiowej łyżeczki. 3 lata temu zdecydowaliśmy, że dość tego tulania i wzięliśmy kredyt za który kupiliśmy małe mieszkanko. jak na obecne standardy naprawdę małe (nie mamy dzieci). sypialnia, salon, kuchnia, łazienka, mały przedpokoik i schowek. 2 lata temu mialam poważne komplikacje zdrowotne z kręgosłupem, które odczuwam do dziś. jestem pod opieka lekarza, biore leki itd. kiedyś często lataliśmy do Polski (zwykle nie na święta właśnie bo najtrudniej bylo nam uzyskac urlopy zgodnie ze sobą a i najdrożej) no i przez to ze mieszkając na pokoju nie bylo gdzie kogo zapraszac. od kiedy mamy mieszkanie zaczęliśmy zapraszać rodzinę bo nie bede tez czarowac ze dla nas jest to wygodniejsze ale chociaz ten raz w roku mimo wszystko staramy sie pojechać. dodam tez ze nasi rodzice sa nadal w dobrej formie a tesciowa ma tyle zapalu i energii ze moglaby nia ze 3 osoby obdzielić. no i sie zaczęło.

Gość gość