Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Pytanie o karmienie mieszane, czy to się może udać? Proszę pomóżcie.

Polecane posty

Gość gość

Butelka jest tylko dwa razy, wieczorem i w nocy mały ma tydzień, przez dzień karmię piersią średnio co 1-1,5 godziny. Pod koniec dnia piersi są puste a mały słabo przybierał i położna poradziła dokarmiać nawet pół na pół. Zdecydowałam tylko dwa razy na dobę podawać butelkę, czy są szanse utrzymać taki schemat bez szkody dla laktacji? Prosze o rady bo jestem zielona w temacie i przeraża mnie to wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Innaczej to sobie wyobrażałam, myślałam że będzie łatwiej że poprostu wykarmię dziecko bez problemu:-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A nie miałaś problemów z laktacja? Straszą mnie że napewno mi pokarm całkiem zaniknie:-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Też karmiłam mieszanie pierwsze dziecko i teraz drugie. Nie ma żadnego problemu. Tak na piersi jest a jak w piersi już mało to butelka wychodzi ze 200 ml mm na dzień synek dwa miesiące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tak tak głodzić dziecko w imie samego karmienia piersią. Bez jaj. Też chciałam karmić tylko piersią ale jak dziecko drze się jak by go zarzynali bo jest głodny to chyba trzeba dać mu tą butelkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja od poczatku dokarmialam butla 1 do 2 na dobe od 3 miesiaca laktacja sie rozkrecila i karmilam juz sama piersia do 7 miesiaca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość