Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Pracuję, studiuję, dokładam się rodzicom i na nic więcej mnie nie stać

Polecane posty

Gość gość

Jestem na studiach dziennych na pierwszym roku. W pracy zarabiam 900 zł miesięcznie. Oto moje wydatki miesięczne: - 500 zł dołożenie się rodzicom do jedzenia, rachunków - 100 zł utrzymanie zwierzęcia - 50 zł abonament za telefon - 50 zł karta miejska - 80 zł ortodonta To są wydatki stałe, które co miesiąc są takie same. Czyli zawsze idzie mi równo 780 zł. Z pieniędzy, które mi zostają, czyli aż z 120 zł muszę mieć na kosmetyki, na ubrania, książki, wyjścia ze znajomymi. Rodzice mi dają gdzie mieszkać i co zjeść, a o resztę mam się martwić sama. Pracodawca i tak mi bardzo dużo na rękę poszedł z godzinami pracy i łącząc studia (fizyka) mogę tyle wyciągnąć najwięcej za piątek, sobotę i niedzielę. Jeszcze w wakacje gdy już pracowałam, to rodzice mi opłacali wszystko, abym zarobiła. Mam zaoszczędzone 4000 zł, ale na ile mi to starczy? Tym bardziej, że chciałam oszczędzać, aby kiedyś mieć na jakiś start, lub na wakacje... nie wiem co robić, rodzice powiedzieli, że t ich ostatnie słowo i nie da rady się dogadać inaczej.

Gość gość
szmaciarzu mam 3967 zl na koncie, twoj blad, a po zimowych wyprzedazach bede miec 650 zl

Gość gość