Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

praca do ktorej boje sie chodzic i nie lubie jej

Polecane posty

Gość gość

pracuje w przedszkolu. Mam kwalifikacje, jestem nauczycielem. Boje sie tam isc, kazdy poczatek tygodnia to katusze. Trzyma mnie tam to, ze mam prace. Tylko to, bo strach przed brakiem pieniedzy jest gorszy. Pol zycia borykam sie z brakiem pracy. Zdobycie kwalifikacji kosztowalo mnie mase wyrzeczen, bo nie mam skonczonego jednego kierunku a 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
po jakiego czorta szłaś studiować pedagogikę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
idź z tym do lekarza, psychiatry, psychologa, masz pewnie nerwicę albo fobię Nie ma się czego bać, specjalista jest do tego żeby pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie myślałaś o zmianie pracy? Masz skończone 3 kierunki więc nie powinno być problemu ze znalezieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
bo dopiero wtedy znalazlam prace po 15latach szukania. W akcie desperacji pokonczylam studia tyrajac i doslownie padajac na twarz i dostalam prace. Kolejna, w ktorej sie mecze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jej baba pewnie nie lubi dzieci albo hałasu nie dziwie się trzeba mieć stalowe nerwy do tej roboty problem jest w tym że ona poszła na te studia mimo że się nie nadawała :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
autorko co ty chcesz robić w życiu? wiem trudne pytanie ale czas je zadać bo w depresje wpadniesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość