Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Stres przed 1 pracą

Polecane posty

Gość gość

Hej jestem studentką 1 roku pedagogiki , pracowałam już po maturze przez kilka miesiecy w barze , później w fitness klubie w kąciku do zabawy z malinami 2,3 letnimi ( zazwyczaj zajmowałam się 1-3dziećmi. Udało mi się znaleźć pracę na pół etatu w przedszkolu, bo studiuje dziennie. Byłam dopiero na rozmowie z dyrektorką (jest to przedszkole prywatne). Odczuwam szczerze jakiś stres przed tą pracą, boję się czy te dzieciaki mnie zaakceptują , mam się nimi zajmować z jeszcze jedną panią , która już jest po studiach, ale mam stresa co ona pomyśli na temat tego jakie zabawy tym dzieciom wymyślę itd. Na co dzień co prawda jestem spokojną osobą, ale rozmowna na uczelni, poza tym mam chłopaka, z którym się dobrze dogaduje, A tutaj nagle mam stres przed pierwszą poważniejszą pracą czy sprostam oczekiwaniom, czy sobie poradzę, uwielbiam dzieci ale boję się opini ludzi którzy też tam pracują na moje przyszłe pomysły. Może ktoś da mi jakąś radę jak się nie bać? Jak przegonic stresa? A może są tu też mamy i przedszkolanki,które mogłyby służyć mi dobrą radą. Z góry bardzo dziękuję :)

Gość mistrz  Yoda
Wszystkie granice i lęki są w Twojej głowie. Niech wiara w siebie bedzie z Tobą :)

Gość gość
Ja się boję dzieci i taka praca by mnie wykończyła hehe. Ale pamiętam w liceum na dzień przedsiębiorczości poszłam właśnie do przedszkola (razem z koleżanką, bo mama jej chłopaka była tam dyrektorką) i dzieci okazały się spoko. Jeden chłopczyk mi nawet misia na koniec narysował. Tylko że ja tam najpierw przyglądałam się jak Pani przedszkolanka zabawia dzieci (coś tam śpiewali w kółeczku, ja bym publicznie nie odważyła się śpiewać hehe). Potem już razem z nimi rysowałam.

Gość gość