Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Rozwód, co i jak?

Polecane posty

Gość gość

Witam. Od jakiegos czasu mysle powaznie o rozwodzie. Jak sie do tego przygotowac? Jestem zielona w temacie. Nie chce orzekania o winie. Malzonkowi wspominalam, mysli, ze takie rzucaniena wiatr, ale myli sie. Mieszkanie mamy wspolne, jedno dziecko. Nie mam gdzie sie wyprowadzic zbytnio. Jestem nawet gotowa wszystko mu zostawic, byle odejsc. Mam go psychicznie serdecznie dosc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ZofiaNiewrzeda