Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość marek16283

Dziecko 7 miesięcy i waga 6kg

Polecane posty

Gość marek16283

Hej dziewczyny mam problem z córką, otóż 9 marca liczy 7 miesięcy i wazy dopiero 6350, jestem załamana bo lekarze wciąż mi mówią że to za mało.... Ja wiem, że za mało, byłyśmy już w Szpitalu, w klinice miała wszystkie badania (usg brzucha,głowy) zdjęcie brzuszka, laryngolog, logopeda, chirurg dziecięcy... wszystkie badania wyszły dobrze... Jedynie problemem jest to że ma obniżone napięcie górnej wargi ust.... Ja już jestem na skraju załamania, bo każda pora karmienia jest dla.mnie horrorem... Zjada mi od 80-120 no dzoennie co 4h i w nocy 2x150ml z tym że teraz.2.karmienie w nocy kończy się góra 100ml... mało tego ona mi pije tylko śpiąc, jak nie śpi to mleka nie tknie.... rozszerzalam jej dietę od 4m-ca i na początku jadła np. 120ml kaszki i obiadek ten mały słoiczek ( ż tym że ja gotuję) a teraz? Łyżkę też wypluwa.... Już nie mam sil ona albo ładnie przybierze a później długo stoi w miejscu albo traci wagę

Gość gość
A przybiera na dlugosc? Moja corka tez zawsze malo wazyla ale rosla, wtedy wszystko jest ok.

Gość gość
Nie napisałaś z jaką wagą się urodziła. Jeśli dziecko jest zdrowe i prawidłowo się rozwija ruchowo i intelektualnie, to widocznie taka jego uroda. Tez jestem mamą takiej kruszynki. Niedługo będzie mieć rok, a waży 8kg. Ale rozwija się jak szalona. Chodzi sama od dwóch miesięcy, dużo potrafi jeśli chodzi o pokazywanie różnych rzeczy, naśladowanie itd.

Gość marek16283
Rośnie dobrze z tym nic nie mówią

Gość marek16283
Oj coś ucielo tekst, bo pisałam ile się urodziła.... A więc 2400 waga urodzeniowa... Ja wiem że już podwoila masę bo aż w 4 miesiącu ale martwi mnie to że nie chce jeść...

Gość gość