Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Sprzątaczka mnie mobbinguje

Polecane posty

Gość gość

Ostatnio jest głośno o mobbingu w pracy. Tylko że zawsze zakłada się że osobą mobbingującą jest szef lub współpracownicy. W mojej sytuacji osobą która mnie mobbinguje jest...sprzątaczka. Skończyłam studia pracuję jako księgowa w państwowej instytucji. Ta sprzątaczka chodziła ze mną do klasy w podstawówce. Pochodziła z wielodzietnej patologicznej rodziny, sama też ma tylko szkołę podstawową, powtarzała którąś klasę. Ja jestem jedynaczką z inteligenckiej rodziny. Jedyna jej przewaga nade mną to to że ona jest bardzo ładna a ja niestety pomimo że dbam o siebie urodą nie grzeszę. Odkąd pamiętam zawsze mnie nie lubiła, w szkole mnie wyśmiewała i nastawiała innych na mnie. Muszę też z bólem serca przyznać że miała duże powodzenie u mężczyzn w przeciwieństwie do mnie. Jednak mimo wszystko uważam że tak naprawdę to ona zawsze mi zazdrościła wykształcenia, wykształconych rodziców i bycia jedynaczką i stąd ta nienawiść. Teraz boję się że inni pracownicy będą mnie wyśmiewać że jako osoba na stanowisku nie umiem poradzić sobie z głupią sprzątaczką. I co gorsza ona jest lubiana przez innych pracowników,boję się że może ich na mnie nastawiać. Pomimo że nie odzywam się do niej cały czas jak jest robi mi chamskie uszczypliwe uwagi. Ja kończę pracę o 16 ona ok. 15.30 przychodzi do pracy i możecie się śmiać ale ja wtedy strasznie zaczynam się bać i jestem bardzo znerwicowana. Mówi do mnie per TY chociaż nie proponowałam. Raz się postawiłam i powiedziałam żeby się zamknęła i poszła myć kible. Wtedy ona ze złośliwym uśmiechem powiedziała że jak wejdę do kibla to wsadzi mi do niego głowę. Ludzie jak są mobbingowani to często zmieniają pracę ale ja nie chcę odchodzić z pracy z powodu jakiejś sprzątaczki. Jeden jedyny raz zwierzyłam się